Belcentrale BV
Rubriek(en)
Beschrijving
VoIP van Belcentrale is een service ontwikkeld voor bedrijven die hoge eisen stellen aan telefonie over internet maar niet belast willen worden met de hoge kosten van systeembeheer en een eigen infrastructuur.
VoIP van Belcentrale wordt geleverd vanuit een beveiligde omgeving, met redundante internet connectiviteit en gegarandeerde stroom voorziening. De dienst omvat tevens beheer en beveiliging van het VoIP platform en de monitoring van netwerk activiteiten en server status.
Service Level Agreement
De Service Level Agreement (SLA) beschrijft bovenstaande diensten tot in detail. Ook vindt u een beschrijving van de escalatie procedures ingeval van niet beschikbaarheid en de vergoedingsregeling in geval de beschreven maximale hersteltijd is overschreden. Deze SLA is een aanvulling op het Belcentrale contract tussen Belcentrale en klant, bedingen in het contract gaan voor bedingen uit de SLA. Tevens zijn aanvullend van toepassing de Belcentrale algemene voorwaarden zoals deze zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel te Rotterdam onder nummer 24400900.