Ad de Laat | Accountancy en financiële planning

6601 AZ
WIJCHEN
Rubriek(en)

Als startende ondernemer kunt u bij mij terecht voor ondersteuning bij het opstellen van uw financiële bedrijfsplan en inschrijvingen bij het handelsregister en de belastingdienst. Ik adviseer u tevens over de wijze van administratieve bedrijfsvoering en geschikte boekhoudpakketten.

Waarom zou u als starter een accountant inschakelen? Als startende ondernemer krijgt u te maken met andere regels dan gevestigde ondernemers. Deze kennis is vaak niet aanwezig bij de ondernemer. Een accountant kan u helpen bij het opstellen van een financieel bedrijfsplan en inzicht geven in wat nodig is om uw bedrijfsdoelen te realiseren.

In een persoonlijk gesprek bespreek ik uw wensen en inventariseren we samen welke informatie ik nodig heb om een juiste analyse van de huidige en toekomstige situatie te kunnen maken. Vervolgens beschrijf ik welke opties er zijn om uw onderneming tot een succes te maken. In een vervolggesprek bespreken we deze opties en kom ik tot een eindadvies.

Als adviseur en deskundige op financieel gebied ben ik onafhankelijk en kunt u van mij een vakkundig en goed onderbouwd financieel advies verwachten. Dit stelt u in staat om financiële beslissingen op korte en lange termijn te kunnen maken, waarbij de haalbaarheid van uw gestelde doelen leidend is.

Wat kan ik voor u betekenen?

Heeft u een specifieke vraag op financieel gebied en komt u er zelf niet uit? Vanuit mijn expertise kan ik u hierbij van dienst zijn. Het inschakelen van een financieel expert bespaart u veel tijd en verdient zich uiteindelijk terug.

Datum 7 juli 2023 Ad