AdDeLaat – Accountancy en Financiële planning

6601 AZ
Wijchen
Rubriek(en)

Bij accountantskantoor Ad de Laat uit Wijchen begrijpen we dat elke situatie uniek is. Daarom streven we altijd naar een persoonlijke aanpak. We nemen graag de tijd om naar uw specifieke wensen en behoeften te luisteren, zodat we ons advies daarop kunnen afstemmen. Op die manier bent u altijd goed geïnformeerd en kunt u vertrouwen op onze betrouwbare service.

Daarnaast zorgen we ervoor dat we up-to-date blijven met de laatste ontwikkelingen in de accountancy. Hierdoor zijn we goed op de hoogte van de geldende regels en kunnen we u het beste adviseren over hoe u hierop kunt inspelen. Een deskundige accountant blijft altijd op de hoogte.

Betrouwbaarheid staat bij ons hoog in het vaandel. We streven ernaar waardevol advies te bieden, zodat u echt profijt heeft van onze diensten en niet voor onaangename verrassingen komt te staan.

Op dit moment bestaan mijn werkzaamheden vooral uit het opmaken van jaarrekeningen en andere financiële verantwoordingen, het correct opstellen van belastingaangiften en geef ik advies over de administratieve bedrijfsvoering. Ook adviseer en begeleid ik ondernemers bij de herstructurering van hun bedrijf en rechtsvorm. Hierbij werk ik veelal samen met deskundigen met een aanvullende expertise. Daarnaast adviseer ik not-for-profit stichtingen- en verenigingen.

Bent u een startende ondernemer? Dan kan ik u bij het starten van uw onderneming ondersteunen bij het opstellen van uw financiële bedrijfsplan en inschrijvingen bij handelsregister en belastingdienst. Ook adviseer ik u over de wijze van administratieve bedrijfsvoering en voor u geschikte boekhoudpakketten.

Datum 28 juni 2023 Ad