De klussenier Kees de Jong

Patrijzenweg 22
4698 AB
Oud Vossemeer

Bent u opzoek naar deskundig advies? Ik denk graag met u mee.

Mede door mijn vakmanschap, ervaring en professionele instelling kan ik een verbouwing van aanvraag tot oplevering realiseren, zo heeft u één aanspreekpunt.

Als Klussenier heb ik de mogelijkheid om materiaal scherp in te kopen en om met u ideeën op te doen in de toonzalen van leveranciers.

U ontvangt vooraf een vrijblijvende offerte en ik reken geen voorrijkosten.

U ontvangt 12 maanden garantie op geleverde werkzaamheden en daarbij ben ik aangesloten bij de branchevereniging VLOK, welke beschikt over een onafhankelijke Geschillencommissie.

Nu ben ik als Klussenier voor alle klussen en verbouwingen inzetbaar.

U kunt bijvoorbeeld bij mij terecht voor een complete badkamerverbouwing, keukenverbouwing, zolderverbouwing, het plaatsen van dakramen, dakkapellen of installatiewerk.

Ook voor onderhoud en reparatie aan uw woning of bedrijfspand kunt u mij inschakelen.

Kortom voor alle grote maar ook kleinere klussen bent u bij mij aan het juiste adres.

Met mijn diploma MTS Bouw op zak heb ik met veel succes mijn mij eigen timmer- en onderhoudsbedrijf opgezet.

Naast mijn werk heb ik in de avonduren mijn aannemerspapieren gehaald, zowel in uitvoering als het ondernemers gedeelte.

Voor mijn gezin heb ik besloten om na 20 jaar te stoppen met mijn eigen onderneming en om als uitvoerder in loondienst te gaan.

Mijn eigen klusbedrijf heeft mij veel waardevolle ervaring opgeleverd.

Daarnaast heb ik mijn eigen huis vanaf de fundering tot aan het dak zelf opgebouwd.

De laatste jaren heb ik mezelf in laten huren als uitvoerder en projectleider bij verschillende bouwbedrijven.

Op het moment dat ik het beroepsmatig timmeren begon te missen tipte familie en vrienden mij over de franchiseorganisatie De Klussenier.

Ik kwam tot de ontdekking dat deze organisatie mij de zekerheid en ondersteuning kan bieden waar ik als ondernemer in de bouw opzoek naar was.

Bezoek ook onze website, Of neem geheel vrijblijvend telefonisch contact op!

Datum 3 april 2018 René de Haas