Hans Spa BHV en AED trainingen

Spoorsingel 11
9561 EZ
TER APEL

Hans Spa BHV + AED Trainingen verzorgt opleidingen/trainingen en geeft advies aan bedrijven, instellingen en particulieren.

Wij verzorgen diverse opleidingen/trainingen op het gebied van eerste hulp en veiligheid, zoals:

• Reanimatie- en AED trainingen
  • 6 minuten trainingen
  • BHV/ BHV op Maat opleidingen
  • Ontruimingstrainingen

Deze opleidingen zijn zowel in-company te volgen, als op onze cursuslocatie. Daarnaast adviseren wij u graag over veiligheid binnen uw organisatie. Zoals tegen scherpe prijzen leveren en installeren van hulpverleningsmaterialen.  Doordat wij een merk onafhankelijke AED dealer zijn, kunnen wij onze klanten een goed gedegen en op maat gemaakt advies geven bij aankoop van een AED.

Wij verkopen de onderstaande hulpverleningsmaterialen:

• Verschillende merken AED’s
  • AED binnen- en buitenkasten
  • AED toebehoren zoals o.a.: elektroden, batterijen/accu’s, tassen, rescue-sets enz.
  • AED Servicecontracten Verbandtrommels, volgens de richtlijnen van het Oranje Kruis en ARBO wetgeving
  • Navulling voor verbandtrommels
  • Verbandmaterialen
  • Jaarlijkse controle/inspectie voor verbandtrommels/tassen
  • Diverse BHV materialen, waarmee u uw bedrijf veiliger kunt maken
  • Pictogramstickers en bordjes

Scholingsmaterialen zoals:

• Verschillende merken AED trainers
  • Trainingselektroden, batterijen/accu’s en tassen voor de AED trainers
  • Verschillende merken en soorten Reanimatiepoppen

Als het materiaal waarnaar u op zoek bent er niet bij staat, neem dan gerust contact met ons op.

Bezoekt u voor meer informatie ook onze eigen website of neem (geheel vrijblijvend) contact op.

Stuur boodschap naar geregistreerde

Datum 3 april 2018 SPA