Legacy e-commerce B.V.

Logo Legacy e-commerce B.V.
Lage Startwijk 16
5835 CB
Beugen

Legacy e-commerce is opgericht ter ondersteuning van ondernemers die succesvol willen zijn in het e-commerce landschap. Uit de behoefte om echt in dienst van ondernemers het maximale uit e-commerce omgevingen te halen is Legacy ontstaan .

De oprichter en medewerkers van Legacy zijn al jaren actief in verschillende rollen bij adviesbureaus, marketingbureaus, ontwikkelbureaus en full service internetbureaus. Ondanks dat zij daar vaak mooie successen hebben behaald met de opdrachtgevers bleef iedere keer toch het interne belang en rol spelen. Legacy is bewust een onafhankelijk e-commerce adviesbureau geworden om te voorkomen dat interne belangen in de weg komen te staan van potentiële successen. Wij gaan tussen de klant en het betreffende bureau staan om beide belangen goed te behartigen.

Legacy gaat volgens een vast principe te werk onafhankelijk van de diensten die wij leveren. Wij starten in alle gevallen met een uitgebreid onderzoek, vervolgens werken we de resultaten hiervan uit in een rapport. Dit wordt besproken met de klant en op basis van dit gesprek worden de prioriteiten bepaald. Vervolgens wordt het uitvoeren begeleid en monitoren wij zowel de implementatie als de resultaten na het doorvoeren van de aanpassingen. Uiteindelijk rapporteren wij aan de klant de resultaten. Dit proces herhaalt zich vervolgens periodiek om op de lange termijn steeds stappen vooruit te blijven maken.

De diensten die Legacy levert variëren van e-commerce beheer in de vorm van project managers en product owners als het gaat om het beheren van e-commerce ontwikkeling en begeleiden van migraties. Wanneer het gaat om de online marketing diensten bieden wij strategisch marketing advies en e-commerce conversie optimalisatie.

Dit geeft in het kort een beeld van wat Legacy e-commerce nastreeft, hoe wij te werk gaan en wat wij voor ondernemers kunnen betekenen. Geïnteresseerd geraakt en benieuwd naar de mogelijkheden? Bezoek legacy.nu en lees meer over onze e-commerce diensten.

Datum 1 september 2022 Pim