OAMKB Richard Brands Administratiekantoor Zwolle

Kaasjeskruidweg 3
8042 HK
Zwolle (OV)

De administratie moet vanzelf lopen, het zou geen tijd en moeite moeten kosten. Altijd real time inzicht, zonder dat je zelf veel hoeft te doen. Tegen een vaste prijs per maand.

Wil je ook een administrateur die zelf contact met je op neemt en altijd klaarstaat met goed advies? Als partner bij OAMKB ben ik je sparringpartner. Met de juiste bedrijfssoftware heb ik de informatie binnen handbereik. Daarmee kan ik jou het advies geven waar jij op zit te wachten en zelfs voordat je het vraagt.

OAMKB heeft een model ontwikkeld waarbij alle werkprocessen van begin tot eind gedigitaliseerd zijn. Dat richt ik voor je in en verzorg ik voor je. Hierdoor heb je  24/7 real time inzicht in alle financiële informatie over je onderneming en is je financiële administratie bijna volledig papierloos. Door gebruik te maken van de nieuwste technologie van scan-boekhouden tot online rapportage kan ik je dat deel volledig uit handen nemen. Hierdoor komt er tijd beschikbaar om met jou in gesprek te gaan.

MEER DAN EEN TRADITIONELE ACCOUNTANT JE BIEDT, DAAROM RICHARD BRANDS:

• vaste prijsafspraken en vooraf overleg bij evt extra werkzaamheden.
  • 24/7 beschikbaar en goed persoonlijk contact
  • communicatie via Whatsapp, Twitter, Facebook, Google +, of “live” via een persoonlijke afspraak, zijn in de prijs inbegrepen.
  • volledig gekoppelde salarisadministratie
  • expertise voor de complexe fiscale of bedrijfsvraagstukken direct beschikbaar
  • Makkelijk online samenwerken met mij als jouw Online administrateur
  • Samen kijken we vooruit naar de toekomst!

Graag kom ik met jou in contact per telefoon, mailLinkedInFacebook of Twitter

OMDAT WE SAMEN ONDERNEMER ZIJN in Zwolle.

Datum 3 april 2018 René de Haas