Timebutler BV
EENVOUDIG ROOSTERS MAKEN EN URENREGISTRATIES BIJHOUDEN
Alles vanuit één overzichtelijk dashboard: eenvoudig roosters maken en urenregistratie bijhouden. Simpel en snel; zo heb jij meer tijd voor je bedrijf. Je medewerkers hebben 24/7 hetzelfde inzicht dankzij de medewerker app.
Transparantie zorgt voor tevreden medewerkers. EENVOUDIG ROOSTERS MAKEN Met onze roostermodule plan je medewerkers moeiteloos in.
Maak roosters per afdeling of zelfs per locatie. Ook bijvoorbeeld terugkerende diensten en vakanties zijn eenvoudig in te roosteren. Het overzichtelijke dashboard geeft je 24/7 inzicht in de bezetting.
DIGITALE PRIKKLOK OM URENREGISTRATIES BIJ TE HOUDEN van je medewerkers registreer je eenvoudig met onze digitale prikklok. Download de digitale prikklok op een tablet op locatie of laat je medewerkers in- en uitklokken via de app op hun eigen mobiele telefoon.
Geen hardware nodig! Jij hebt altijd en overal inzicht in de gewerkte uren én overuren van je medewerkers dankzij het overzichtelijke dashboard.
Zo heb je jouw urenregistratie op orde. MEDEWERKERS ALTIJD DIRECT OP DE HOOGTE Medewerkers hebben een eigen Timebutler app. Hiermee hebben ze 100% en 24/7 hetzelfde inzicht als de werkgever in roosters, gewerkte uren (inclusief overuren) en hun persoonlijke verlof- en verzuimadministratie.
Transparantie voorkomt discussies en zorgt daarmee voor hogere medewerker tevredenheid.
MEER TIJD VOOR JE BEDRIJF Eenvoudig in gebruik Alles is eenvoudig vanuit één overzichtelijk dashboard te regelen: roosters maken, urenregistratie bijhouden en verlof- en verzuimdagen administreren.
Geen handwerk (dus ook geen fouten) Met de digitale prikklok worden werktijden van je medewerkers automatisch geregistreerd. Nooit meer uren overtypen in Excel. Dat scheelt tijd én fouten. Medewerkers regelen veel zelf Medewerkers hebben 24/7 hetzelfde inzicht in roosters en uren in de medewerker app. Daarnaast kunnen ze in de app zelf diensten ruilen en verlof aanvragen. Dat scheelt mails, appjes en belletjes.